Vraag je je wel eens af hoe je door je stapel papieren komt? Vind je het lastig om je administratie te organiseren en bij te houden?
Weet je niet zeker of je de juiste papieren bewaart?
Heb je er moeite mee of misschien zelfs een hekel aan om aan je administratie te denken. Schuif je je plannen om het op te ruimen steeds op de lange baan?
Je administratie ( en eventueel je financiën ) op een rij zetten, overzicht houden en inzicht krijgen is gemakkelijker dan je denkt!
Tevens verzorg en ondersteun ik de omgang met het persoonsgebonden budget (PGB. Zowel de besteding van het budget als de verantwoording ervan is mogelijk. Als je administratie op orde is en je de papieren voor de Belastingaangifte kunt terugvinden, word je vanzelf blij. Tevens beschikken wij over een groot netwerk waarnaar wij jou kunnen doorverwijzen of waarop je een beroep kunt doen ter extra ondersteuning van het traject
Ik ken de financiële dienstverlening van a tot z. Die kennis zet ik in jouw belang in. Ik toon daarbij betrokkenheid en respect voor jouw persoonlijke situatie.
Ik breng alles in kaart en maak je bewust van de manier waarop jij met de papieren en administratie omgaat.
Mogelijke oorzaken die hebben geleid tot de onoverzichtelijkheid worden besproken. Je krijgt instrumenten aangeboden om in de toekomst zelf overzicht te houden.
Aan het einde van het korte traject heb je een overzichtelijke administratie waarin alles op orde is.
Met meer dan 25 jaar ervaring in de financiële dienstverlening, ga ik jou op mijn unieke en betrokken manier van werken ondersteunen.
Dit betekent dat wij waarschijnlijk 3 bijeenkomsten nodig zullen hebben waarbij ik ook zorg voor al de praktische tools.
Samen met jou richten we jouw administratie zodanig in, dat je rekeningen, polissen, jaaropgaven en belastingaangifte gemakkelijk kunt terugvinden